preskoči na sadržaj

Srednja škola Metković

Login
Engleski Jezik

Learn English today!

Facebook stranica

 

Kalendar
« Rujan 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

mobilnost.hr

Portal za škole

Image result for portal za škole

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sjajni Mirko Žuvelek drugi na regionalnom gastro natjecanju!
Autor: Darko Primorac, 20. 4. 2021.

Mirko se natjecao u disciplini Ugostiteljsko posluživanje gdje je trebao pravilno postaviti stol, stolice te potreban inventar na stolu gosta te na konobarskom radnom stolu. Posluživao je Canape sendviče kao hladno jelo te je uz njih trebao dekantirati crveno vino preko svijeće primjenjujući pravila sommelierske struke. Mentor mu je bio Rade Nikoletić.

Sa ovim uspjehom plasirali smo se na državno natjecanje WORLD SKILLS gdje ćemo morati pokazati još dodatnih vještina u ugostiteljskoj struci.

Konobar u restoranu nudi gostima kvalitetnu uslugu hrane i pića, radeći u komercijalnom sektoru, nudeći različite robe i usluge krajnjim korisnicima. Postoji izravna veza između pružanja kvalitete ugostiteljske usluge i zadovoljstva plaćanja korisnika ugostiteljskih usluga. Konobari rade u različitim ugostiteljskim objektima (hotelima, restoranima, barovima, kavanama, bistroima i sl.), prema kvaliteti i vrsti određenog ugostiteljskog objekta. Načini posluživanja ugostiteljske usluge u praksi variraju od jednostavnih do najsloženijih. Zato konobari trebaju imati različita znanja o ugostiteljskim trendovima, međunarodnim kuhinjama, pićima, barskim mješavinama. U svom radu trebaju primijeniti sva pravila ugostiteljskog posluživanja. Konobar je najvažnija osoba koja komunicira s gostima i pruža ima iskustvene spoznaje u pogledu usluga i njihova zadovoljstva ugostiteljskom uslugom. Njegove vještine, higijenske navike, izgled, snalažljivost i profesionalne vrline dovode do toga da se gosti ugodno osjećaju i da se ponovno vraćaju u isti ugostiteljski objekt. Pri tome imaju visok postotak autonomije i osobne odgovornosti prilikom pružanja vrhunskog zadovoljstva korisnika ugostiteljskih usluga.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju